1. toukokuuta 2016

alkuhömpötys - keitä me ollaan - mitä olis tiedossa?

h&m +m


hilkka - minä - morsian - oon -89 syntynyt ja lähtösin tampereelta. asuin välissä 
lahdessa, josta sit löysin tuon ukkoni ja -13 loppuvuodesta tultiin koko perheen 
voimin (olin viimesillä raskaana) takas tampereelle. 

sulho - mika - on -82 syntyny lahen peruskalliosta veistetty ärripurri. kokkina 
toiminu ja nyt olis alaa vaihtamassa. ihana isä meidän uhmaikäselle. aika pelle 
jätkä - mutta sitäkin ihanampi ja hellyyttävämpi, ja tällä hetkellä työtön, mutta 
töitä kaipaava TYÖnarkomaani. 

yhteiset kiinnostuksen kohteet on elokuvat ja tv-sarjat sekä molemmat pidetään musiikista.
nämä ehkä näkyy jotenkin mahdollisesti häissä, ideoin asiaa viel. mika on xbox mies 
henkeen ja vereen, pelailee se välillä tietokoneellakin. 

ja meillä on siis -15 syntynyt poika, Miksu.


häät olis tarkotus olla 20.1.2018

pidän perinteisistä hääjutuista mutta en kuitenkaan sanoisi että nää olis ihan perussettihäät. 
häissä ei oo niinkään teemaa, ne on kyl talvihäät mut ei siltä mikää winter wonderland. 
pikemminkin teemavärien takia voi olla melko kesäisen oloinen. sillä teema värit on

fuksia      vihree oikeestaan kaikissa sävyissä, en halunnu nirsoilla :D    ja kulta blingbling




vieraita on alustavalla vieraslistalla tällä hetkellä 110 mut se elää vielä.. 
lapsia tuosta määrästä tosin on 22. ellei joku vieraista viel poksahda, eli toiki numero elää,

oon aina haaveillu voivani järjestää sellaset juhlat jossa olis mulle tärkeet ihmiset, ja tietty
myös sit miehellekin tärkeitä ihmisiä. eli henkilömäärä on suuri kun on "pakollisiakin" kutsuttavia
on vaik kuinka paljon. 

tämän takia budjettikaan ei jää  hirveen pieneks, mikä onkin se isoin ongelma, jonka takia 
oon tehny meijän STD -ilmotuksenkin vähän tollee häppösesti facebookin kansikuvaa hyödyntäen. "jos kaikki menee niin ku pitää niin tollon olis juhlat" on asenteena. 




en kuitenkaan halua katua myöhemmin häitä, ja sitä että olisin jättänyt tärkeänä koetun henkilön kutsumatta rahan takia. joten haavehääni - here we come. vaikka sit pankkilainaa hyödyntäen - judge me if you want.

meininki on tarkoitus olla rento. casual smart olis varmaanki pukukoodi. on se kuitenkin
vähän juhlavampi juhla.

on jotain DIY -juttuja mut ostan kyl aika paljon valmiita, mut hyödynnän käytettyjä juttuja
ja kierrätän. ei kuitenkaan oo mikkään ekoilu häät eikä hehkutushäät et "tein kaiken ite"



mä oon valinnut omat kaasoni ja niitä on neljä (joojoo, ehkä jonku mielestä liian monta).
tämän perustelen itselleni sillä, että kun jokainen neljästä on kiireinen omissa elämissään,
niin nyt saan periaatteessa yhden kokonaisen kaason :D kaksi heistä on serkkujani, yksi
on lapsuuden ystävä ja viimeisin lisäykseni on mun serkun pojan tyttöystävä (menipä
vaikeeks) jonka kanssa oon lähentyny viimeaikoina. elli elisa nella ja sara <3

mika valitsee kaks bestmania. on helpompi mun mielestä, kun toinen bestman on lahesta 
ja tuntee "sen vanhan mikan" ja sit toinen täältä tampereelta joka sit pystyy osallistumaan
ehkä enemmän järjestelyihin sun muuta. toisen rooliin se kysyi jo alustavasti veljeään, kun
käytiin jonkin aikaa taaksepäin lahessa, ja tampereen pään bestmania se ei taida vaan saada
aikaseks kysyy :D

oon organisointihullu ja rakastan kaikkii taulukoita ja listoja. oon tehny kaikille hääseurueen
jäsenille (täl hetkel kaasot ja bestmanit) niin omat kansiot. heikkouteni on delegointi. ja tätä 
yritän auttaa itseäni kansioilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! kommentoikaa jos vaan tulee jotain mieleen <3