7. toukokuuta 2016

Sormusasiaa vol1

Tässä tän hetkinen tilanne, eli Kohinoorin kihlasormus ja sit mun äidinäidin rubiinivihkisormus <3 se oli odottanu mulla hartaasti sitä, että kun pääsen kihloihin niin voin ottaa sen käyttöön. perintösormus. (mummu oli mulle tosi rakas, ja se onkin yks asia mun elämässä mikä harmittaa iha sikana, et se ei ikinä ehtiny tavata mikaa saatika miksua.. ) kaiverrukset ei onneks menny pilalle kun jouduin suurentaan tota millillä :D en kuitenkaan halua käyttää sitä omana vihkisormuksena, vaan lisäks tulee sit se. kun tarkoitus olis joskus antaa sit mummun sormus perintönä eteenpäin, jossen saa tytärtä ikinä nii sit varmaa miksun tulevalle puolisolle menee, tms.. 

ajatusmaailma täl hetkel olis et oma vihkisormus menis tohon väliin, ja et se olis ohkanen jossa on useampi pikkukivi rivissä, mutta ajatukset muuttuu varmasti vielä.
 tällä tietoo ostetaan ihan valmis sormus, mut ei oo poissuljettu teettämistäkään, kun todennäköisesti mikan sormus teetetään. se on viel auki et ottaako se toisen sormuksen ton nykyisen kihlasormuksen rinnalle vai laitetaanko toi kihla varaosiks vihkisormukseen... 

toinen mahdolisuus on et jos mun vihkisormus on jotenkin isompi et se ei sovi tohon väliin, niin siirrän mummun sormuksen oikeeseen nimettömään. mut tää ajatus ei silleen sytytä, riippuu varmaa siitä täysin et "vaatiiko" mun unelma vihkisormus sen :D


täl hetkel tän tyyliset sytyttää mun mielenkiinnon mut en osaa päättää et haluunko tohon keskelle yhtään isoo timanttii vai et kaikki olis vaa pieniä.. en viitti ny miljoonaa kuvaa laittaa tähän nii heitetään muutaman malliston herkkuja! 

-tosi nätti myös vastaava ilman tollasta isoo keskikivee

-tän saa keltakultasena tilattua, en haluu valkokultasta. 
-värikäs keskikivi hotsittais, mut tän sävystä en vaa oo viä varma,
oon haaveillu vihreestä tai punasesta, tai sit vaa kirkkaat,
mut on toi sinertäväkin alkanu jo vähä lämmittää mieltä


Kohinoorin sivuilta poimitut kuvat tietoineen, osoitteet yllä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! kommentoikaa jos vaan tulee jotain mieleen <3