17. maaliskuuta 2016

hääpukujen kokeilua osa1


oltiin eilen kokeilemassa hääpukuja. seurana oli kaaso nella, sisko hellu ja tietenkin miksu ja silloin ei vielä kaaso sara. käytiin tampereen muotitalo tyynelässä.


olin varannut ajan ja mentiin porukalla. tytöt katseli miksun perään kun jätkä juoksenteli mekkojen seassa. kiitos kärsivällinen henkilökunta. olin niin onnellinen kun näin itteni peilissä ja osasin jotenkin hahmottaa sitä mitä on tulemassa :D tippa linssissä ja kuitenkin naureskellen miten kuuma se ihmeen vannealushamehärpäke oli siel loistevalois :D oikeesti, miten tommonen päällä pitäis olla koko päivä - pitää varmaan harjotella sitä...


- callista venice ivory
- lavem malli A387 ivory/bling
rakastuin. mutta en halua ostaa ekaa pukua jota kokeilen.
kokeilin yhtä mekkoa joka näytti ihan kauheelta eikä ollut yhtään mitä hain (en muista merkkiä tai oikeestaan mitään siitä, koska ->) ja sit kokeilin kahta ihan sika ihanaa mekkoa joita jäin kaipaamaan. mutta vielä ei ole aika ostaa pukua, ja toisaalta kierrätys tässä aiheessa ois kivaa ja tekis gutaa lompakollekin. ja ajattelin kierrättää omaakin pukua sitten, 
ellen saa tyttöä tässä muutaman vuoden sisään :D 
---tällä "uhalla" uskallan laittaa kuvan (edestä ja takaa) siitä mekosta mihin rakastuin mutta mihin mulla ei kroppa oikein sovellu mutta täyttää muuten mun haaveet. vai onks tää ihan kauhee jos pari kg pois?


vähän taustaa mun hääpukuajatusmaailmaan.

millainen olisi se mun thedress.
-en oo ikinä pukeutunu silleen tositosi nätiks ja tyylillä korsettiin. en osallistunu vanhojen tansseihin, se on pääsyy tähän. 
-rakastan pitsiä ja tylli jä timantteja ja koristeita
-mua ei haittais myöskään fuksia, kultainen tai vihreä mekko, tai valkoinen edellisten värien mukaisilla yksityiskohdilla
-oon mallia muhkea, joten mikään tosi slim fit ei sovi :D
-prinsessamekko mut ei liian kermakakku

vielä olis suunnitteillä käydä tampereen morsiusgalleriassa ja lahden glamourissa, ennen kuin teen mitään hirveen radikaaleja päätöksiä mekon suhteen. toisaalta tuntuu pahalta et joutuu kiertää nii monta mut ku tutustunu eri liikkeiden sivuihin nii kaikis on eri merkkejä tai malleja liikkeessä nii pakkohan sitä on kierrellä ennen ku löytyy varmasti se paras, vai oonks ainoo joka on sitä mieltä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! kommentoikaa jos vaan tulee jotain mieleen <3