4. lokakuuta 2016

Onko tämä THE häälaukku?


Tän kans tais oikeesti käydä aika hyvä mäihä! Olin just kattelemassa Wishiltä sun muista kultaisia glitter/bling/timantti/hile mikä-lie laukkuja. Aattelin et joo, laitan seuraavan tilaukseen kun löyty yks potentiaalinen. Noh.. menin sit siskolle kyläileen ja se oli taas vaihteeks tehny vaatekomeron siivousta ja sain kaivella isoo kasaa vaatteita ja laukkuja ja koruja. Siellä joukossa pilkotti tää!
Laukun tarina on sinänsä hauska. Tämä on siis tullut kaupan päälle joskus tyyliin 10vuotta sitten Sokokselta kun sisko osti Emporio Armanin Diamonds -hajuveden jonka keulakuvana oli itse Beyonce <3 mä olin mukana ja rakastuin laukkuun saman tien mut sisko "ilkeänä" meni ja piti sen itsellään. Nyt - ikuisuus myöhemmin - hän sit luopuu laukusta, ja veikkas et onkohan ees muutamaa kertaa lukuunottamatta pahemmin käyttäny tota :D Molemmille tuli mieleen et täähän sopis mun häälookkiin ku on niin bling, pitää vaan vähän mallailla kenkien kaa et sopiiko ne yhteen.


En tiiä mitä teidän silmät sanoo mut mun mielestä sopii yhteen ja mies samaa mieltä.
Ja tyyliniekka siskoni on myös samaa mieltä. Nyt mun pitää vaan iskostaa päähäni et vaik toi on hopee niin kuitenkin ne on periaatteessa vaa timantteja eli ei hopeeta niin sopii siis <3

Muoks. Julkaisun jälkeen lisäsin tähän viel loppuun laukun millaista olin ajatellu. 
Tää oli viime joulun aikaan myynnissä Glitterissä <3

Mitä mieltä SINÄ olet? 

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. no oothan sä vähänniinku :D pimitit tota laukkua multa vuosikymmenen :DD

      Poista
  2. Ihanaa, mä rakastan itse kierrättämistä ja tää tosiaan oli sitten löytö parhaimmasta päästä! :-D Vielä, jos kerran oot himoinnut tätä jo silloin aikoinaan, heh! :--D

    VastaaPoista

mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! kommentoikaa jos vaan tulee jotain mieleen <3