1. syyskuuta 2016

The Dress ja sovituskampaus <3

Nyt sen tein. Hääpuku on laitettu tilaukseen! Sneakpeak hääpuvustani - tälläistä kuvioo siinä on <3 timantteja pitsiä ja tylliä ja alle tulee kolme vanteinen vannehame et on tooosi muhkea :D 

Käytiin eilen kolmen kaason kanssa tsekkaan tampereen viimesen hääpukuliikkeen tarjonta, eli suuntana oli Zazabella. Siellä kokeilin neljää pukua eikä mikään oikein kolahtanut.  Nettisivujen perusteella olisin olettanut valikoimaa olevan enemmänkin ja olin itseasiassa kovin pettynyt liikkeeseen. Iltapukua ehkä vois kattoo sieltä mut palvelun perusteella en menis sitäkää.. Suhteessa kehuihin mitä liikkeestä olin etukäteen kuullu nii tosi pettyny.. Liikkeessä oli kaks myyjää paikalla ja ihan sikana porukkaa sovittamassa ja odottamassa sovitusta. Meilläkin oli aika varattuna enkä kokenut saavani hyvää palvelua.. pukukopissa ei mahtunu kääntyy vannehameen kaa ja verhoja heiluteltii miten sattuu.. kaasot ootteli siin penkeillä ja katteli ku tissit vilkkuu pukukopeissa. Mä oon sen verran "siveetön" et mua ei haittaa alastomuus mut on toi aika epämukavaa joillekin varmasti.
Sieltä lähdettyämme soitinkin Morsiusgalleriaan et voisko siel mennä sovittaan unelmapukuani ja näyttään muille kaasoille millainen se on - edellisellä kerralla kun olin kahdestaan Elisan kanssa. Nyt sit Sara ja Nella pääs näkeen sen kans <3 palvelu oli yhtä ihanaa kun edellisellä kerralla jo puhelimessa ja paikan päällä vastaanotto niin erilainen kuin zazabellassa.. ja unelmamekko näytti vieläkin ihanammalta ku edellisellä kerralla - jos se ees on mahollista :D ja kun myyjä "erehtyi" mainitseen alennusmyynnistä joka alkoi niin olin myyty ja puku lähti tilaukseen - joulun jälkeen sen pitäis olla täällä <3
Morsiusgalleria oli muuttanut Tullintorin aisällä käytävän toiselle puolelle - olin ensimmäinen tilannut asiakas joten sain skumppapullon. Juotiinkin se sitten kun päästiin meille ja hörpittiin samalla mun synttärikahveja :)

Sovituskampaus - tällästä tyyliä haetaan sit hääkampaukseenkin tosin tukkaa on toivottavasti paljon enemmän silloin ja nutturasta tulee muhkee :D
Oli hovikampaajani mukaan vaa tommonen pikakampaus ja ei saanut kutsua ees koekampaukseks :D ehkä hienoin kampaus mikä mul on ikinä ollu :D hiushuoltamo helmi ja miia <3 varasin samalla miian työkaverin, helin, tekeen kaasojen kampaukset <3
Oon kyl tosi oudon näkönen täs kuvas :D 

4 kommenttia:

  1. Yay! :) Onnittelut mekosta (ja samalla vähän skumpastakin, heh!) - tuo kampauskin näyttää näin kuvien välityksellä ihanalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakastuin tohon tulkaan, en olis ikinä uskonu et näyttäisin noin nätiltä :D nyt ootellaan et hiukset kasvaa nii pääsee kokeileen kaikkee uutta <3

      Poista
  2. Ei vitsi, tuo kampaus on ihana! Oon miettiny samantyylistä, mutta korun tilalle jotakin kukkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki meni koristelun suhteen vähän uusiks ku sain hajotettua ton hiuskamman mut jotain vastaavaa tilalle, ellen sit innostu kans kukkasista ku niitä taitaa jäädä ylimääräsiä juhlatilan koristelusta :D

      Poista

mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! kommentoikaa jos vaan tulee jotain mieleen <3