27. syyskuuta 2016

Leffailta - yksin !

Tää ei nyt liity hääaiheeseen mitenkää mut oli pakko jakaa tää teille muutamille lukijoille - ja bittitaivaalle :D


Siitä on varmaa varmaan 10vuotta ku oon viimeks käyny leffassa mut nyt se tapahtuu! Huomasin et meil oli yksi yksinäinen leffalippu joka pitäs käyttää ja pian ja lastenhoitajaa ei saatavilla joten mies käski lähtee leffaan kaverin kaa. Näin lyhyellä varoajalla en sit saanu seuraa jota kiinnostais mikään leffa mitä olis tänään katsottavissa - siispä uhrasin lipun Bridget Jones's Babyyn (vaikka vannotin et sitä en mee kattoon) :D


Yleensä vihaan jatko-osan jatko-osia joten olen hieman skeptinen leffan suhteen. Lisäks mua jännittää ihan sikana mennä yksin leffaan - luoja ties miks :D Mika vaa nauro mulle ku sanoin et mua jännittää :D toisaalta, ihmist kyl kattoo vähän hassusti ihmistä joka menee yksin leffaan - myöskin kassalla kun ostin lippua.. Miksköhän? :D toisaalta tää on semmone hömppäleffa joka ei paljoo kiinnosta miehiä nii ehkä joku aattelee et en saanu vaa raahattua ukkoo mukaan :D


En myöskään muista koska viimeks oon viettäny tälleen aikaa yksikseni poissa kotoa - tää on sitä oikeaa MeTimea <3 ehkä tää on just sitä mitä tää mamma kaipaa! Melkein kuukausi on ny menny et ollaan oltu päivät Miksun kaa kaksin ja illat sit koko perheen voimin nii ihan kiva et pojatkin saa nyt miesten keskeistä aikaa kahdestaan <3


Hui! Nyt leffa alkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! kommentoikaa jos vaan tulee jotain mieleen <3