19. syyskuuta 2016

Ajatuksia kampauksesta

voi luoja. oon ihan rakastunu kaikkiin hiusjuttuihin nyt kun mulle pystyy tekeenkin jotain näihin - ekaa kertaa elämässä mul on suht pitkät hiukset :D mullon aina ollu poikatukka, keesi ja mitä erilaisempia värejä.. oikeestaan oon läpikäyny kaikki sateenkaaren värit ja osan viel niin et ne on samaan aikaan mun päässä :D

Hovikampaaja Miia (Hiushuoltamo Helmi) huolsi mun pään taas viime kuussa kun kävin värjäämässä astetta vähän vaaleemmaks. Mainitsin meneväni testaan hääpukuja nii teki kampauksenkin <3 tätä saa kutsua vaan nimellä sovituskampaus, ei mitenkään hienommin kuulemma :D
Tilasin Wishiltä hiuspinnejä helmillä ja Face-kirppikseltä löysin ton hiuskamman (tosin sekin taitaa olla lähtösin wishistä :D). Sain sen tosin meneen rikki tossa kamoja läpikäydessä niin siitä ei varmaan oo enää iloo, pitää katsoo pystyykö liimaan. ei onneks ollu kallis.
Numero 1 kampausideoista




Tää olis kyl aika lähellä - tai ainakin lähimpänä täl hetkel - mun haavekampausta. Nyt mulla onkin kasvatusoperaatio päällä. Tarvittaessa laitetaan jotain lisätukkaa tonne et saa iiison nutturakiharapilven mut katotaa kui pitkiks ja paksuiks nää ehtii kasvaa <3

Aattelin eka latovani tänne miljoonaa eri kuvaa ideoista mut tää yks vaan nappas niin läheltä sitä mitä haluun et en tiiä tarvisko muita ideoita ees kaivella :D ehkä 9 kuvaa on ihan ok photobombaus :D

Mutta, koska Pinterest <3 oon koukussa siihen! 
tosin, kuka bride-to-be ei ole :D



Näistä saa varmaa jotain ideaa et mitä haen mun kampaukselta. Joku koriste sinne tulee - ehdottomasti. Joku blingbling olis ihana, niin sopis pukuunkin loistavasti. Kultasta olis kiva saada ku aattelin laittaa kaikki asusteet jotain kultasta glitteriä :D Aidot kukat on poissuljettu, mut tekokukka vois viel jotenkin mennä. Joku väriläiskä vois olla ihan hauska toisaalta, pinkki ruusu tai joku muu kukka. Kiharapilvi on nutturan pohjana mut joku letin tynkä olis kans kiva sinne sekaan.. Ja muutaman hiuksen pitää roikkua vapaana, et olis vähän rennomman olonen, kai mul on otsatukka viel häiden aikaan, en tiiä sanoo varmaks.

6 kommenttia:

  1. Mä oon kans luonnostellu kampaus postausta. Mä haluaisin niin sileän nutturan, kun mahdollista. Mutta, jos on sateinen tai kostea ilma, joudun tyytymään hiusten laadun vuoksi tollaseen sun unelma-kampaukseen :D päivästä toiseen, kun kiharana kulkee, haluaisin ihan Päinvastaista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli varmaan ekaa kertaa ikinä tollaset kiharat kun tehtiin sovituskampaus! sellainen sileä nuttura ois ihana mut mun pää on nii tyhmän mallinen et en haluu, plus ku nää on aina suorat ja lättänät nii kivaa vaihtelua sit tommonen kiharapilvi <3

      Poista
  2. No aika kiva tuo sun pelkkä sovituskampauskin!!!
    Mutta ihania kampauksia on kyllä kaikki! :) Ja sulla näyttää olevan jo aika hyvin selvillä millasen kampauksen haluat, mulla hakee vielä vähän... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se hyvä et tiiän millasta kampausta haluun ku siihen se sit jääkin tol kauneuspuolella :D meikki ja kynnet on niiiiiiiiin auki ja korut kans :D ihme et löysin noinkin samanlaisen linjan ton kampauksen kaa, jotenkin vaa kolahti tommonen <3 toisaalta hotsittais vetää lyhyeks mut ku oon jo periaatteessa 2vuotta vähän niinku kasvattanu (välillä nypitty latvoja ja vedettii niskasiili mut muuten kasvattanu) nii ei enää viitti pätkästä :D toi sovituskampaus on kyl ihana, harmi vaa et hajotin ton korun nii pitää keksii joku toinen koristelu päähän :D

      Poista
  3. Näissä on kyllä tosi paljon hyviä ideoita - mulla on luultavasti joku samantyylinen hakusessa, katsoo nyt sitten... :--D Mun äitini on kampaaja, joten mä en ole tainnut elämäni aikana käydä IKINÄ "vieraalla" laitattamassa hiuksiani... Hui! Mutta vow renewalin aamuna en kyllä kehtaa omaa äitiäni työllistää, joten joku edes jollakin tapaa luotettava tyyppi pitäisi löytää siihen sitten. Mutta - tykkään kyllä tosi kovasti näistä sun kampausideoista! Ihania jokainen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sopis kyl sunkin päähän mainiosti tommoset ;) on toi toisaalta aika luksusta et oma mutsi voi laittaa hiuksia, mullei semmosta herkkua oo ollu ihan lapsuusvuosien jälkeen ja sillonkin sai satunnaisesti jokku perusletit... rakastan sitä ku joku hipelöi hiuksia, varsinkin päähieronta on ihanaa. Mulla kävi kyl tosi hyvä tuuri tän mun hovikampaajan kaa, ku löysin sen <3 oon ennen ollu aika skeptinen kampaajien suhteen mut tälle uskaltaa antaa vapaat kädet <3

      Poista

mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! kommentoikaa jos vaan tulee jotain mieleen <3