8. syyskuuta 2016

Messuille menossa!!


Love Me Do - syksyn häämessut

Elikkäs 1.10.2016 mua (kuten muutamaa tuhatta muutakin) kutsuu Kaapelitehdas Helsingissä ja mun osalta tokat häämessut. Useat vielä edessä, koska häät <3 

Facebookin tapahtumasivu
- Jos oot Facessa ja aiot osallistua messuille niin kannattaa seurata näitä sivuja, sinne tulee uutisia ihan hyvään tahtiin mitä messuille kuuluu <3
Yleistietoa messuista
Ohjelma 
- Ainakin tän tekstin kirjottamispäivänä täällä oli vielä tammikuun tapahtuman ohjelma, mut siitäkin saa vähän edes viitettä mitä vois tällä kertaa olla luvassa ja oikee ohjelma päivittyy kun se on tiedossa :)

Olisko ees unelma päästä tapahtuman BlogimiittiinJa pääsin <3 <3 tääl mä tanssin ripaskaa kun tuli aamul varmistusviesti et mahduin mukaan <3

Oon ihan liekeissä messuista, messujen ohjelmasta, kaikesta! Aluks olin ihan lähdössä yhden kaasoista kanssa mutta toi blogimiittiin pääsy ratkas senkin mun puolesta, sinne kun ei pääse avecceja.. Mut ei haittaa. Ehkä saan uusia ystäviä kun meen yksin! 

En oo pelkästään goodiebagin takia onnessani (hih - ei sekään varmaan haittaa ketään ^_^) vaan useemmastakin syystä :D

  • oikeesti oon alkanu tykkään tän blogin kirjottamisesta ja haluisin alkaa tehä tätä sillä ajatusmaailmalla et jokku oikeesti vois _haluta_ alkaa lukea tätä - ettei ois vaa tyylillä mun häävalmistelupäiväkirja <3 
  • kiinnostaa muiden kirjottajien taustat ja millasia tyyppejä tekstien takana on ^_^ oikeesti jos vaik saiskin ystäviä joiden kans olis yhteistä kirjottaminen ja rakkaus häihin
  • ja jos sais uusia näkemyksiä ja ideoita muilta et miten parantaisin mun blogin ulosantia ja etenkin ulkoasua :D Vinkkejä otetaan vastaan kyl ihan kommenteissakin <3
Varasin itselleni jo paikat molempiin muotinäytöksiin mihin blogimiittiin päässeet pystyy ilmoittautumaan - odotan innolla varsinkin ulkomaisia pukuja! Sincerityn mekot varmaa vie mennessään taas <3 On toi mielenkiintosta nähä suomalaisten suunnittelemia pukuja myös, mut jotenkin en oo ite ainakaan vielä törmänny suomalaisen suunnittelemaan pukuun joka ihastuttais mua... Vuoden suomalainen hääpukusuunnittelijakisa tulee oleen varmaan aika tiukka skaba, toivon et joku kolahtais muhunkin :D Vaikka puku onkin jo hankittu <3 Unelma olis joskus päästä kuolaan hääpukuja tonne European Bridal Weekille mut varmaan jää haaveeks :D

Montakohan euroo pitäis varata mukaan kun kaikki syötävät ja juotavat ainakin kuulostaa niin herkullisille että maisteltua tulee varmasti ittensä kipeeks :D Taidankin mennä julkisilla Helsinkiin niin voi rauhas kilistellä kuohuvaakin ;) Maistiaisiakin jaellaan kakkuosastolla varmaa aika paljon :D ainakin näytteilleasettajalistaan jos on luottaminen ;)

Rahaa kannattaa varata käteisen muodossa, narikka on ainakin käteisellä ja kuulemma useampikin näytteillelaittaja ottaa vastaan vain käteistä. toisaalta ihan hyvä - itellä varmaa luottoraja huutais hallelujaa jos kaikille kävis kortti :D 

Virtuaalinen messukassi on semmonen joka olis kiva nähä toimivana apuvälineenä - se tuleekin ehdottomasti testattua. Kaikki alennukset ja tarjoukset pitäis näkyä messuilta siellä, ja vielä messupäivän jälkeenkin - aika herkkua, jos se toimii, eikö? :)

Tapahtumassa onneks pääsee tekeenkin jotain ettei tarvii vaan kierrellä kojuja toisensa jälkeen, ootan ainakin Room Escapen testaamista - ei olla Mikan kaa saatu viel aikaseks mennä testaan sitä vaik Tampereella on useempikin huone mut ehkä nyt tän testerin innottamana sekin tulee tehtyä?

NÄYTTEILLEASETTAJA -lista on aivan uskomaton: en oikeestaan ymmärrä miten noi kaikki mahtuu Kaapelitehtaalle :D 

  • Itsellä on tarkemmassa syynissä sormukset ja miesten puvut. Tosin kun Mika ei tuu mukaan niin enhän mä mitään pysty ostaan mut otan sille ainakin kuvia jossei muuta et mikä miellyttäis mun silmää - ja sais vähän osviittaa et mitä sen puku loppupeleis tulee maksaan - ootan kauhulla :D sormukset ollaan päätetty ettei oikeesti mitään hirveen kallista, koska en mä ainakaan uskalla pitää kädessä mitää kymppitonnin möhkälettä. Mikalla on jo tiedos et millaisesta se tykkäis mut mun haavekuvat menee jo niin suuntaan jos toiseenkin et en osaa päättää eli apua tarvitaan :D
  • Ideoita kukkien asetteluun - ja askarteluun kaipailen kans. Vaikka materiaaleja oon hankkinu jo paljon niin se mitä niille teen nii on aikas auki viel - onneks tuol näyttäis olevan useempaa esittelijää niin ideoita luulis tulevan ja paljon <3
  • Ainoo miks harmittaa ettei mun kaasoja taida messuille lähteä on se et tuol olis aika hyvin polttari-ideoitakin, mut ehkä sit talven messuille mentäis yhes ja ne sais sieltä ideoita :D tai kyl mä varmaa kysyn haluuks joku lähtee mukaan mut vähän epäilen jos ite oon kiinni puolet päivästä blogimiitissä loungessa ;)
Mukaan pitää varata itselleni ehdottomasti matkalaturi, luulen et kuvia tulee räpsittyä sen verran et puhelimen akku voi olla tiukilla :D Onkos vinkkejä messukonkareilta mitä kannattaa ottaa huomioon kun menee kierteleen tollaseen unelmamestaan? 

Love Me Do Morsian - vip bride - kilpailu
Olisko ees ihana voittaa toi - palkintona mm. Sincerityn hääpuku <3 mut 
a) tilasin jo unelmien hääpukuni 
b) ei mul olis tsäänssejä 
c) enkä tiiä ottaako toho kilpailuun 2018 vuoden morsiamia :D
Osallistukaa te ihmeessä! Olisko ees ihanaa jos mun laittaman linkin kautta löytyis onnellinen voittaja <3


oon ihan LIEKEISSÄ! Pari viikkoo enää, jee! taidankin heti laittaa onnibussin liput tilaukseen :D

2 kommenttia:

  1. Minäkin oon tulossa yksin ilman aikaisempia tuttuja tuonne - kunhan vaan saan työvuoron pois tuolta päivältä! Ihan innoissani olen kyllä tuosta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nauroin tänään miehelle ku sen mielestä tää lähtee jo lapasesta kui innoissani oon noista messuista ja VARSINKIN blogimiitistä :D pääsee tekeen uusia tuttavuuksia <3

      Poista

mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! kommentoikaa jos vaan tulee jotain mieleen <3