25. heinäkuuta 2016

Unelmamekkoni!

Nyt se löyty!
En kuvaa ny laittele ku en haluu paljastaa jos joku häävieras lukee tätä blogia :D mut kerron kuitenkin! Unelmamekko löytyi Morsiusgalleriasta. Olin yhen kaasoni kanssa (Elisan) siellä. Selailtiin rekit läpi ja merkkailin mitä haluisin kokeilla.. mekkoja löytyi varmaa 15 :D sit myyjä alkoi kanniskella niitä pukukoppiin ja testailu alkoi. Ensimmäinen mekko oli ihana, ja aattelin et parempaa ei löydy ees. Sit viä ihan vaa ettei jää kaivelemaan nii kokeilin muunlaisiaki mekkoja. Merenneito suljettil aika nopsaa pois ja kokeilun myötä aika moni mekko voitiin jättää sovittamatta kokonaan. Viimeisen mekon jälkeen myyjä toi viä yhen mekon, aatteli et tykkäisin ku mekko vastas kriteerejä et mitä olin hakemassa. Joku oli ollu kai sovittamassa sitä kun ite kävin rekkejä läpi koska olisin valinnu sen testilistalle.

En ikinä uskonu et joku oikeesti alkaa itkeen ku the dress osuu kohalle (näin käy aina leffoissa ja hääohjelmissa), mut siinä kohtaa ku mä ja Elisa ollaan molemmat tippa linssissä nii tiesin et se se on. Mun mekko. Menee kylmiä väreitä ku kattelee kuvia mekosta ja en malttais oottaa et pääsis uusiks kokeileen :D
Pakko kehua palvelua mitä saatiin Morsiusgalleriassa, ainakin meille osunut myyjä oli ihan loistava! Kertoi vaihtoehdoista eikä kammonnu ku meitsi hiki hatussa kokeilee helteellä mekkoja :D antoi aikaa tuijottaa itteeni peilistä ennen mekkojen vaihtoo eikä skitsonnu et kokeiluaika meni 20minsaa aukioloajan ulkopuolelle <3
Mut nyt se on löytynyt. Ja sopivasti merkki on The Dress :D (malli pysyy salassa) Kattellaan puolen vuoden päästä minkä kokonen oon ja sit varmaanki puku tilaukseen ellei löydy käytettynä jostain samaa..
Tähän pari kuvaa sellasista mitä kokeilin mut ei ollu kuitenkaa mun juttu :D nää on Phil Collinsin ja Alfred Angelon mekkoja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! kommentoikaa jos vaan tulee jotain mieleen <3