22. marraskuuta 2017

Jos minä saisin päättää.. POLTTARIT!


Olen tässä jo vähän aikaa odotellut ja miettinyt milloin minun polttarit olisivat. Osittain jännittää ihan sikana, pääasiassa silleen hyvällä tavalla. Mutta sitten taas osaa minusta jännittää huonolla tavalla, kun en tiedä miten osaan sit loppu peleissä suhtautua yllätykseen ja siihen, että en ole itse suunnitellut mitään koko päivästä. Ohjat toisten käsissä - ei oo  kinä ollut mun juttu, ja häihin liittyen polttareiden lisäksi häiden ohjelma ei ole myöskään minun käsissä. Jännittävää!

 Kuva poimittu täältäVaikka haluankin päivän tulevan minulle yllätyksenä, olen silti laskenut ja tuijottanut kalenteria ja miettinyt milloin ne voisivat olla. Tyhmä/tuhma minä! Vaihtoehtoja on enää "vapaana" tänä ja ensi viikon viikonloppuna - HUI!

Mitä minun polttareissa tapahtuu, se voi olla mitä vaan! Neljä kaasoa, jotka kaikki tuntee eri puolen minusta, ja tietää eri asioita mistä tykkään - pakko heidän on saada aikaiseksi jotain mistä varmasti pitäisin! 

Tein heille listat tyypeistä keitä on kutsuttu häihin, ja jotka toivoisin näkeväni polttareissani - riippuen täysin siitä millaiset polttarit tulee että mahtuuko yms. Kaasot saivat siis aika lailla täysin vapaat kädet. Sanoin heille suoraan, että mua ei haittaa nolot hommat ja yritän kokeilla kaikkea mitä he mut laittaa tekeen :D Päätoiveena olisi että mahdollisimman moni pääsisi osallistumaan, ja ettei se olisi sitten rahasta kiinni, en tarvii mitään uberhienouksia! Eri asia jos oikeesti muhun halutaan panostaa eikä ketään suljeta pois sen takia et ei oo johonkin varaa... Toisaalta, kylhän se ajatus aika ikävältä tuntuu jos budjetti on tyyliin kympin :D Olisin kuitenkin itse valmis maksaan maksimissaan 50e kavereideni polttareista, vaikka peeaa ollaankin... Nykyään on kyl mennyt ehkä vähän överiksi joillakin toi polttarimeininki - en odota että mun kaveripiirissä olis varaa ottaa ja lähtee viikon bailureissulle Thaimaaseen juhliin MUA :D

Ohjelmaa ajatellen, mua ei haittaa mennä baariin myymään kortsuja tai hyppiä jossain noloissa vaatteissa - kuhan vaan ei kokovartalokondomia, makkaroitani en mielelläni esittele :D Ohjelmaa olis kiva et sitä olisi, ettei vaan pönötetä.. Eikä varsinkaan niin, että vain minä teen kaikkea tyhmää ja muut vaan tuijottaa - tehdään mieluummin yhdessä! Jotain tehtäviä olis kiva suorittaa, ja itsekseni kun googlailee ja selailee Pinterestiä erilaisista polttarileikeistä niin innostun vaan enemmän! Oikeesti ootan innolla et pääsee touhuaan kaikkee tyhmää! Mitään morsiussaunaa en odota saavani, tai jos saan niin se tulee kyl yllätyksenä :D Perinteisiä polttariperinteitä - joo :D


Ideahan ei ole se, että jee, tää on mun vika mahdollisuus "painaa meneen" vaan et pidetään hauskaa tyttöjen kaa!

Kortsujen myyntiä, halien jakamista, puhelinnumeroiden keräämistä, avioliittoneuvojen hakemista, mitä kaikkea niitä löytyy :D Talviajankohta vaikuttaa aika paljon siihen, et ulkona ei varmaan hirveesti "harrasteta", eli köysiradat sun muut on aika poissuljettuja vaihtoehtoja, mut esim. lasersota vois olla hauskaa!

Joku blingbling teema olis ihan unelma! Teema yleensäkin olis kiva olla - joku et kaikki pukeutuis samaan tyyliin, niin et meidät tunnistaa kadulla polttariporukaks! Itse on aina ollut hauska katsella jos kadulla tulee vastaan porukoita, pukeutuneena samanlaisiin tai -tyylisiin vaatteisiin, tai niin että edes joku päähine tms olis samaa settiä..  Hauska arvuutella kuka on morsian ja miettiä mitä kaikkee ne laittaa sen tekeen tuona päivänä.

Muisto polttareista olis ihana saada!
Ja painokelpoista valokuvamateriaalia - häihin olis kiva saada esille jotain polttareista. 

(Harmittaa ukon polttareista, ettei sieltä oo varmaankaan tulossa mitään kansioo tms mitä vois esitellä häissä :D)

2 kommenttia:

  1. Hui, sullahan on polttarit jo ihan kulman takana, jännää! Toivottavasti kerrot sitten täällä miten polttarit meni :)
    Polttareita kyllä itsekin odotan kovasti, itelleni olisin suunnitellu jo täydelliset polttarit, mutta harmi kun omiaan ei saa suunnitella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ja olihan ne sitten heti seuraavana lauantaina tämän kirjoituksen jälkeen 😂 luonnoksissa on jo tulossa juttua, jos saisin tämän viikon aikana sen ulos 😍 olisi kyl ollut mielenkiintoista suunnitella itse omat Polttarit 😂🤔😍

      Poista

mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! kommentoikaa jos vaan tulee jotain mieleen <3