14. elokuuta 2016

Kaasotapaaminen nro 1 <3

Eli - lauantaina 13.8. oli ensimmäinen tapaaminen et ollaa kaikki paikalla, mä ja kaasot :) oon oottanu innolla et pääsen antaa lahjat kaasoille ja nyt sit sain jakaa ne - ja mikä parempi - tytöt tuntu tykkäävän! Piti leipoo ja kaikkee enemmänki mut säästellää seuraavaan tapaamiskertaan :)

Nyt ku selasin vanhoja tekstejä niin näin et en paljon oo avautunu mun kaasoista. Kerrotaan siis alkuun heistä lisää.

Elisa - serkku, ystävä vm86. Ollaan lähennetty viimesten 3-4vuoden aikana tosi paljon ja oikeestaan Miksun paras leikkipaikka ku löytyy kolme lähes ikätoveria ja puolisotkin tulee viä toimeen keskenää :D
Elli - pitkäaikaisin ystävä vm89. Luonnollinen valinta ja suorapuheisin kaasoista. Oikeesti sanoo suoraan et hyyyi ja et ei kiinnosta lähtee  kattoo hääpukuja :D Miksun kummitäti.
Nella - serkku, ystävä vm82. Lukioaikana lähennyttiin - varmaan vasta ku mä olin täysikänen. Puolisot tulee hyvin juttuun keskenään ja Miksuki rakastaa olla näiden tyyppien kaa.
Sara - serkun lapsen avopuoliso, ystävä vm 96. Viimenen pari vuotta ollaa tutustuttu ja lähennetty. Täs vaiheessa ootettii varmaa et Sara tulis täysikää :D Aaron ja Sara on oikeestaa papan ja ellin lisäks ainoot kekkä saa hoitaa Miksua :D 

Kaikki on mulle rakkaita ja koska haluun et mun kaasoni saa myös nauttia hääjuhlasta nii osaks senkin takia useampi - eikä yhen tarvii yksinää kestää mun oikkuja. 

Kaasolahja: semiseco pikkolo skumppa, söpöt pikkulusikat, teepaketti (ihq-teetä) ja hajuvesi  (oriflamen volare). Mika ihmetteli et mitä mä noita jo ny kiittelen :D mä nään sen ainaki niipäin et liva et etukäteenkin muistaa jotenki nii kokee olevansa tärkee ja et morsian arvostaa mielipiteitä :)

Kattaus oli tämän näköinen: vaahtokarkkeja, herneitä, smartieskeksejä, pistaasipähkinöitä, oreoita ja sydänmarmeladikarkkeja plus kasa erilaisia cake popseja josta tehtiin taas vähä maistelua. Just lahos tiskikone nii joutu ottaa kerttiksiä käyttöön ettei hirvee tiskivuori tulis omien normitiskien lisäks :D

Olin itse tapaamisessa nii räkäsen näkönen suoraa suihkusta :D mut elli sit virallisen osuuden jälkee alottelujen lomassa meikkas mut ja laitto hiukset nätisti  <3

Tuli jälkiviisaana todettua et seuraavaan miittiin rakennan kunnon listan enkä jonku kopsua netistä ku tossa oli kohtia joita ei ees tyylii tarvii tai sit puuttu jotai olennaista.. 
Ja toinen jälkiviisaus: kiva et illan aikana tuli kolmen kaason (elisa ei harmiks päässyt iltarientoihin) suusta et kiva et sai tutustua paremmin ja tälle ajoissa niin oppii vähä toisistaanki jotai :)

Ei niin eroottisen näköisiä cake popseja :D 

Kaikki oli onneks innokaana mukana ja sanoi et mieluusti osallistui täs matkan varrella askarteluihin ja sit lähempänä häitä leipomisiin :) ihanat kaasot valitsin itelleni <3

Ens kerralla onki sit askartelua ja kattellaan litä kaikkee oon jo shoppaillu :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! kommentoikaa jos vaan tulee jotain mieleen <3