4. helmikuuta 2016

pienet kihlajaiset


Juhlat pidimme 30.1.2016 mutta virallinen päivämme oli 20.1.2016 
Kosinta ei ollut mikään kliseinen polvistuminen, vaan oikeastaan yhdessä päätimme
että olisiko nyt aika. mika tiesi, että olin odottanut tätä jo pitkään, mutta
perinteisenä miehenä mun piti odottaa että hän "kosii".
Tuolloin kävimme valitsemassa myös sormukset - minä sain omani heti mukaan
mutta mikan sormusta piti odottaa. (kyllä mika sitten kotona polvistui ja miksun kanssa he
laittoivat sormuksen mun sormeen <3 hän halusi viettää juhlaa niin että molemmilla
on sormukset joten odotimme kahvitteluhommia.


leivoin vähän, vaikkei vieraita ollut montaa, mutta laatuhan se ratkaisee.
Juhlissa olis mun isä ja hänen naisystävä, mun sisko ja sen mies 
ja yksi kaasoista miehensä kanssa (heidän häitä pääsen joskus suunnitteleen).

jälkeen päin kävimme moikkaamassa äitiäni ja hehkutin asiasta tietenkin facessa, 
et hei meitsi on menos naimisiin. ja kihlautumisesta mä kuulemma vähän innostuin 
(lue: sekosin) ja aloin heti osteleen kaikkee pientä ja suunnittelemaan.

kihlasormuksemme ovat molemmat Kohinoorin mallistoa.
tämä on minulle ensimmäinen kihlaus, mika on kerran aiemmin ollut kihloissa.
se oli ehkä yksi syy minkä takia mun piti odottaa näin kauan että se kosis,
kun ei halunnu tehä samaa mokaa uudestaan et kosii liian aikasin.
olimmehan me tehneet jo isomman sitoutumisen toisiimme perustamalla yhdessä perheen.
meidän mielestä siis ainakin lapsi on suurempi sitoumus kuin sormus. 
vaikkakin avioliitto tuo mukanaan muita etuja (leskeneläke yms).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! kommentoikaa jos vaan tulee jotain mieleen <3